امادگی ویمبلدون برای المپیک 2012
نوشته شده توسط : شاهین

آمادگي ويمبلدون براي المپيك 2012

 

مسوولان برگزار كننده رقابت‌هاي تنيس ويمبلدون، ابراز اطمينان كردند چمن استاديوم‌هاي آنها آمادگي ميزباني از بازي‌هاي المپيك 2012 لندن را آن هم تنها 20 روز بعد از به پايان رسيدن سومين گرند اسلم فصل در همان سال دارد. طبق جزييات برنامه‌‌اي كه كميته المپيك و پارالمپيك لندن و ويمبلدون اعلام كرده‌اند، استاديوم هاي ويمبلدون در مجموع پذيراي 172 ورزشكار خواهد بود كه در 5 رشته در طول 9 روز با يكديگر به رقابت مي پردازند كه در اين مدت برخلاف سومين گرنداسلم تنيس، پوشيدن لباس يكدست سفيد براي شركت كنندگان اجباري نيست.
پيش بيني مي شود در مجموع 26 هزار نفر رشته‌هاي المپيكي كه در ويمبلدون برگزار مي‌شود را از نزديك تماشا كنند كه اين رقم در مقايسه با رقابت‌هاي تنيس ويمبلدون كاهشي 20 هزار نفري خواهد داشت و علت آن كمتر بودن تعداد زمين‌هايي است كه روي آنها مسابقات انجام مي‌شود. يان ريچيه مدير اجرايي رقابت‌هاي ويمبلدون گفت: «فكر مي‌كنم استقبال زيادي شود چون ويمبلدون در طول هر سال رقابت‌هاي بزرگي را ميزباني مي‌كند. ما كاملا موافق اين برنامه هستيم اما اين رقابت‌هاي تنيس نيست و يك تورنمنت ديگر است كه بايد نگاه متفاوتي به آن داشت. ميزباني از اين بازي‌ها به معناي تكرار رقابت‌هاي تنيس ويمبلدون نيست.»
برنامه نهايي رشته‌هايي كه قرار است در المپيك 2012 در ويمبلدون برگزار شود هنوز قطعي نشده اما ظاهرا فعلا برنامه انگليسي‌ها اين است كه سومين گرند اسلم فصل را در طول 9 روز (از 28 جولاي تا 5 آگوست) برگزار كنند تا فرصت كافي براي پذيرايي از ورزشكاران المپيكي وجود داشته باشد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: